•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, May 10, 2009

Happy Birthday

自從試焗蛋糕後, 就好想係老公既生日整一個 my dream cake 俾佢, 咖啡大理石戚風 + 栗子蓉夾心 + 朱古力醬淋面,簡直係一個夢幻組合!

不過以我這個沒有上堂, 又懶散沒有練習既人來說, 要做一個有裝飾既蛋糕又談何容易呢? 而且其實我係未識整朱古力醬和唔識淋面既技術, 看過書, 要識整朱古力醬多數都要落牛油加忌廉, 但我又唔想用忌廉.





最後, 又係攪得麻麻地, 因為我唔係用有窿既戚風模, 係倒扣既時侯, 個蛋糕好攪鬼,竟然自己脫左模跌左出黎, 攪到個蛋糕形狀走了樣唔靚, 其實都有諗過再做過, 但又覺得有點浪費.





栗子蓉夾心係自己整, 但是我無落忌廉, 而將蛋糕開邊加栗子蓉都算順利.





到了做朱古力醬時,自己決定用100g 黑朱古力加10g牛油, 結果個醬本身都ok, 只係我淋得唔靚仔, 加上個蛋糕外形"岩參", 就梗係有d醜樣啦 !





好彩個味道都ok ...其實都幾好味, 係我地鍾意既味道!







No comments:

Post a Comment