•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, June 27, 2009

鯉魚門海鮮 @ 香港

今日安排了搭最早班機返香港, 我一直都以為是早上8時50分起飛, 打算7時05分由屋企出發, 約7時35分到機場辦手續, 好鬆動啦, 怎知道, 6時55分在家作最後收拾的時候, 突然至發覺原來我們坐的飛機是8時30分起飛!


死喇! 我仲未換衫的, 老公即刻打電話叫的士, 我就換衫化妝, 終於我們在7時10分上了的士, 有些擔心唔知道20分鐘去唔去得到機場呢 ?  如果遲過7時半至去到, 航空公司會唔會唔同我們辦check-in 架? 


我已經約好哂今日的節目, 我唔想改呀, 點解我會咁論盡呢?  搭飛機的安排, 係我部門負責, 問責制下, 我要唔要辭職呢?


好在, 最終我們趕得切在7點半去到櫃位, 順利上到飛機, 只是受到颱風後的雨帶影響, 遲了十分鐘到香港, 已經覺得好好彩了!  下次我要小心d 啦!


返到香港, 行程緊湊, 放底行李後, 就去了食譚仔米線, 然後去了九龍城買明天家庭聚會的美食, 跟住就去了朋友的生日聚會, 麻雀耍樂一番, 傾計吹水完後, 重頭戲就是到鯉魚門食海鮮!




掛住食, 唔記得影海鮮湯, 蒜蓉蒸桂花蚌, 差點兒每人一隻的蒸鮑魚都唔記得影.
















 


鯉魚門


海皇園林酒家


鯉魚門海傍道中39號


 


1 comment: