•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, June 12, 2009

文達街-Makansutra Gluttons Bay @ 新加坡

上個星期日, 食了一碟好新鮮的螄蚶, 地點是”榴槤頭”附近的Makansutra Gluttons Bay 露天熟食中心的文達街. 

負責落單的亞哥問我,要全熟定是半熟,我最怕他這樣問我,好多人都知未熟的螄蚶好吃過全熟的螄蚶,但始終螄蚶是貝殼類,未熟好似有些危險,好難決擇呀,最好他不要問我,幫我決定就算啦!

於是我就拋番個波俾他,我問他,邊樣好D?他話半熟好D,咁我就話要半熟啦!但我呢D怕死的人,船頭驚鬼船尾驚賊,俾緊錢的時候,就想改變主意,同亞哥講,都係要半熟多d d呀,佢俾我嚇親,吓,半熟多d d? 佢實係覺得我好麻煩啦! 

結果,佢無令我們失望,半熟多d d的螄蚶無血流,但又唔會太熟,非常新鮮,非常鮮甜,好吃!






1 comment:

  1. 我對cockles愛恨交錯, 食呢5食呢.....因我未打肝炎針!
    [版主回覆06/16/2009 19:00:00]打左針穩陣d, 我呢d又為食又怕死的人, 一早打左肝炎針架啦!

    ReplyDelete