•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, September 30, 2008

Day01 - 為食精

終於到達倫敦,天氣就真係麻麻地,係白金漢宮睇換班時, 又大風又大雨又凍, 我著住羽絨帶住帽,都頂唔住,不停流鼻水,唯有出動我既秘密武器 – 口罩黎擋擋風, 最後連傷風藥都食埋, 第一日我就攪成甘,之後唔知點算?




我呢個為食精,都無得救,甘唔舒服,都仲想去食咸牛肉飽,呢個係旅遊書介紹的, 因為形容得太吸引喇,我又以為好近地鐵站, 最終行了好遠至到,
真係有d覺得對佢地唔住.



買左個飽後, 好開心, d咸牛肉好味兼好肥美, 仲要係有好多咸牛肉,d咸牛肉有d似咸牛脷, 3英鎊咋,
唯一美中不足係個飽唔熱. 

其實咸牛肉肥唔肥美,係撞彩既,我地買左後, d牛肉係瘦d架,四個人裡面係得我食得肥膩,可能佢地想買到瘦d既,佢地無我甘好彩啊!



Beigel Bake
No. 159 Brick Lane, London,
Tel 071 729 0616, 24 hours

No comments:

Post a Comment