•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, June 11, 2010

大焗爐

我係新加坡用慣左大焗爐, 但香港屋企既廚房實在太細, 擺唔落一個大焗爐, 又唔想重新裝修個廚房, 唯有向外發展, 向飯廳打主意.

原來巿面賣既大爐, 大部份都係嵌入式, 極少數係座枱式, 而且好d 既嵌入式爐既火力都比較大, 普通電插頭係負荷唔到, 好彩我家姐記得早排 blog 友 Vanlily 經仙姐介紹, 買左一個非常好既大爐.



呢個係意大利 Gierre牌子,  23吋x21.5吋x23吋, 對流衡風, Vanlily 對佢讚不絕口, 連仙姐都係用佢, 我即刻對呢個爐好有信心, 唯一唔好既係價錢唔平之餘無送貨, 保用期只得三個月, 有咩壞要整就要自己攞番去舖頭, 無太多選擇下, 又唔駛搵電工師傅做個插頭, 終於都係決定買佢喇,
希望我帶返屋企個部, 生生性性, 唔好扭計呀 !

[意大利Gierre, $6500 自取, 耀記, 電話︰23852385, 地址︰上海街289號]

要安置佢, 同埋又要搓到麵包, 一個穩固既廚櫃真係唔少得, 但要度身訂做一個廚櫃實在太貴, 超出我既預算, 精打細算既我就改變策略, 主力去搵廚櫃公司既陳列品, 要搵啱自己鍾意既款式, 啱既尺寸, 櫃面無洗手盤位, 又無爐頭位, 又要咁啱廚櫃公司唔想要既廚櫃, 實在有d 難度 ...

不過好好彩, 行左十多間廚櫃公司後, 真係俾我係旺角搵到, 雖然價錢都唔係好平, 但比起度身做一個都平到一半, 而且又肯送貨同安裝, 再送多兩塊層板, 佢地仲好人到肯幫我去攞埋個大焗爐, 送埋上我屋企, 真係太好喇.

呢個櫃幾好, 係我鍾意既白色, 簡簡單單, 擺係個廳都唔會格格不入.


而且用料都唔錯.



就係咁, 我既第二個廚房就誕生了.









14 comments:

  1. 大焗爐好用得多了, 火力平均又足~~
    [版主回覆06/14/2010 17:26:00]應該係既, 希望唔好令我失望喇.

    ReplyDelete
  2. 你可以在家開班授徒了; 望落個"厨房"仔都好pro.  香港的服务精神大部分都好過新加坡.   起碼香港人做事flexi D.   依度的人往往因按本子做事; 就連生意都做唔到又可能哋失客人.  
    [版主回覆06/14/2010 17:28:00]係呀, 個厨房"仔都幾pro, 可惜我唔夠pro, 所以唔可以開班授徒喇!

    ReplyDelete
  3. 羡慕你個新廚房!
    [版主回覆06/15/2010 17:00:00]希望我唔會浪費左佢喇.

    ReplyDelete
  4. 煮嘢食時一定好enjoy 哦.....
    [版主回覆06/15/2010 17:01:00]係呀, 設備齊全d, 煮野食時真係會開心d架.

    ReplyDelete
  5. 第二個廚房萬年歲!

    ReplyDelete
  6. 第二個廚房萬歲!

    ReplyDelete
  7. 超正啊! You are creative thinking wor!
    [版主回覆08/29/2010 00:03:00]Thank you.  真係幾好用架.

    ReplyDelete
  8. 除左焗包和蛋糕外, 請問有無用過黎焗肉類, 夠唔夠熱力呀?
    [版主回覆11/17/2010 11:58:00]有焗過德國咸豬手, 都得架!  呢個爐最高可以去到300度.

    ReplyDelete
  9. Thanks a lot for you reply. I have already bought one weeks ago. But haven't roast/bake any meat yet.
    [版主回覆11/18/2010 12:00:00]真係唔好意思, 我咁遲至覆你, 差d唔記得話俾你知, 要小心個 時間制 (timer), 最好不要反時針方向鈕, 因為好易壞. 

    ReplyDelete
  10. 唔該晒你呀~~我終於買倒喇~~不過又加左價呀~
    [版主回覆01/02/2011 23:19:00]唔好客氣, 又加? 而家幾多錢呀 ?

    ReplyDelete
  11. 你好呀, 我同你係same case要放個焗爐在飯廳, 想問你廚櫃後面既不秀鋼板係未廚櫃公司包埋架?

    ReplyDelete
  12. 唔好意思,我想問下呢個爐最溫度可以係開幾多,因為我唔知佢可唔可以用黎發酵包包

    ReplyDelete