•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, June 3, 2010

dap @ 香港

早前老公生日,佢要返工,所以只有食晚飯慶祝,想搵間合心水既餐廳,係網上搜索完一輪都無咩頭緒,最後接受朋友既提議,試左係佐敦有分店既 dap.



係 Openrice 有好多笑面之餘仲有$100既晚餐折扣優惠,不過最後我地揀左一個二人晚餐,用HSBC既信用咭仲抵.

先黎一籃麵包,法包外脆內軟,好好味.



頭盤可選凱撒沙律或煙三文魚露筍,我地一人選一樣,唔錯.





第二道頭盤,香煎法國鵝肝配鮮蘋果醬,一人一碟,份量唔少,鵝肝都煎得幾好,同個蘋果醬配合得好好.



老公揀鮮甜帶子湯,我就揀左意式什菜湯,都ok.





之後有個香檸雪芭清清個口,不過呢個好酸,唔係好啱我.



主菜我地都係選扒安格斯肉眼扒配黑醋汁,望落去好吸引.



睇真d,原來佢地將塊肉眼摺起左,放番開,好大塊,食落好有肉味,有肥有瘦,好淋唔硬,配菜都得.



我地散叫左個炒雜菇,好味.



好豐富呀,每人仲有一個迷你甜品拼盤,雖然唔係好啱我,但睇落都好靚.



唔少得既咖啡或茶,好完美既一餐晚飯.



唔計個碟炒雜菇,埋單只係$599 加一,佢話原加係$899, 啱食既就真係幾抵.

因為當天我地仲係酒店住緊,所以我麻煩酒店幫我安排左個生日蛋糕,唔駛錢就俾左個驚喜老公,多謝哂!




No comments:

Post a Comment