•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, January 8, 2009

牛車水 - 春記叻沙 @ 新加坡

新加坡賣叻沙既舖頭多不勝數, 每個hawker centre / food court 都一定有,每間都有自己既特色, 出名如328加東叻沙當然有不少人捧場, 不過我就比較喜歡牛車水People’s Park Food Centre裏面間春記, 因為我鍾意比較少d椰汁味既叻沙, 相信佢既湯底用左雞骨, 蝦殼, 蝦米, 薯仔黎煲, 雖然少椰漿, 但係有薯仔, 所以湯底都唔會好稀, 而且仲會健康d.


佢既螄蚶非常新鮮鮮味,叻沙雖然無蝦但係有白切雞, d 雞浸左落鮮味既湯底到, 好味過食蝦. 正常一碗賣4蚊, 如果真係好鍾意食螄蚶, 建議可以考慮加1蚊螄蚶, 甘就暢快得多!



新鮮既螄蚶真係好特別, 好好味! 雖然size 同日本既赤貝有好大分別, 但係價錢就平過日本既赤貝好多, 不過就一樣甘好味!



春記
People's Park Food Centre
Upper Cross Street
China Town




2 comments:

  1. 胡記好定呢間好?
    [版主回覆03/20/2013 22:16:26]我無食過胡記喎, 係邊到 ?

    ReplyDelete