•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, November 10, 2009

花生醬

花生醬對我來說, 唔止係要黎搽麵包, 仲可以要黎空口食, 而且係非常鍾意, 我可以捧著一樽花生醬, 一羹一羹, 當雪糕食, 只係怕它卡路里太高, 理智阻止我咁樣做.

見到blog友愛美麗自製花生醬, 做法簡單, 少油少鹽, 連糖都唔駛落,都好似樣, 最緊要有個乾磨的攪拌器就可以, 太好了,一於試做.

材料: 
花生 150g
油  半茶匙
鹽  四分一茶匙
1. 預熱焗爐150度,花生焗25mins, 放涼
2. 用乾磨先磨碎花生, 後加油和鹽共磨, 如太杰可用茶匙畧伴, 再磨
3. 花生油自然出,花生碎越磨越滑, 磨至喜愛的程度.

愛美麗還介紹了一個 Video (Thanks for sharing!!)
Making Peanut Butter in 3 minutes 
睇過就會知道有幾神奇和有幾容易.花生醬好香,味道唔錯,而且自製的花生醬肯定唔係高糖食品,正!
 

3 comments:

  1. 但我得閑都試做下先。 
    [版主回覆11/29/2009 03:23:00]呢個值得做,因為夠簡單,做到出黎既花生醬好香又健康!

    ReplyDelete
  2. 我以前都係咗食法, 但有次食'制'咗! 我而家淨係鍾意自家花生醬, 又新鮮又純正, 出外食多士又少樣選擇吖....
    [版主回覆11/30/2009 17:16:00]多謝你既好介紹,你講得啱, 而家淨係鍾意自家花生醬, 唔係好願食街個d!

    ReplyDelete
  3. 不知用手磨可以嗎?
    [版主回覆11/30/2009 17:30:00]我諗得架, 不過肯定隻手會好攰, 尤其係要磨到好滑, 實攰死 !

    ReplyDelete