•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, November 28, 2009

Jones the Grocer @ 新加坡

見到網友介紹 Dempsey Hill, 一個幾特別既地方, 之前係英兵兵營, 之後改建為一個集飲食, 購物, 悠閒既好地方.  趁今天星期六, 天朗氣晴, 去行下食個午餐都唔錯.

去之前, 睇過 Dempsey Hill 既網站介紹, 有好多唔同種類既餐廳, 最吸引我係 jones The Grocer - 一間澳洲食品雜貨店兼餐廳.

樓底極高, 佔地很大, 但唔算闊落, 因為四邊牆擺放左好多唔同種類既食物賣.

呢度可以買意粉同醬汁, 即刻交由廚房幫你煮.

酒唔止多種類, 連size 都有好多款.

中間d既地方, 放左好多長檯同凳招呼食客, 最中間既係做飲品同出甜品既工作檯, 圍邊有d 吧檯位.

我地大約中午一時左右到, 除了吧檯, 已經坐滿了, 有d 人唔鍾意坐吧檯, 但我就好喜歡, 因為我最鍾意八卦人地整野食既過程, 講真, 如果有餐廳肯招呼我係廚房食, 我都唔介意!
我揀左英式早餐 S$20, 有新西蘭雞蛋(可選水煮蛋, 炒蛋, 煎蛋), 腸仔, 脆煙肉, 炒磨菇, 番茄, 兩大塊多士 (Sourdough bread).  好大堆頭, 煎蛋煎得好啱我心水, 蛋黃九成熟, 磨菇好多汁, 腸仔好味.

煙肉, 脆得黎又唔會太乾, 而且唔係腩肉, 係大塊瘦肉個種 (Back Bacon), 相對地無咁肥膩, 多士都好味, 呢份早餐如果有埋茄汁豆, 就完美喇!

無茄汁豆, 唯有要求茄汁, 原來佢地d 茄汁好認真, 係有番茄肉既, 但甜左少少.

我老公就要左個 Brunch Special 既穀飼西冷牛扒配脆煙肉, 水煮蛋, 水田芥同烘多士, 賣相都好靚, 味道都得, 只係個西冷比我們的要求過熟左d, 同埋我估佢係澳洲牛, 鞋左少少. 


老公既咖啡, 都好飲, 我懶健康要左個鮮榨菠蘿汁, 好稀, 好唔得, 可能正常d 要個橙汁會好d.


呢度有個芝士房, 度門一開, 我差d 俾好勁既芝士味焗暈! 鍾意芝士既人應該好享受.

呢間鋪頭賣既食品唔平, 一塊仔既棕櫚椰糖就要S$6, 但係度食野, 出奇地唔駛加一同消費稅, 呢餐慳番S$9.
之後行左過隔離間畫廊睇畫同藝術品, 好悠閒!

行過見到Ben & Jerry's 有部好得意既van仔.

我地算好彩, 未落雨就走左, 一出到去烏節路就已經好大雨了.
jones the grocer
Location: Blk 9 #01–12
              Dempsey Road
    Open: Mon 9:30am - 6:00pm
              Tue - Fri 9:30am - 11:00pm
              Sat - Sun 9:00am - 11:00pm
       Tel: (65) 6476 1512

2 comments:

  1. 你住在星加坡嗎?
    [版主回覆12/21/2009 10:01:00]原來我覆漏了你既留言, 唔好意思, 係呀, 我地係住係新加坡的香港人.

    ReplyDelete
  2. 呢間澳洲cafe+grocer我之前去過都覺得幾寫意,有無試過附近一家叫House的spa+restaurant,係星期日食lazy brunch吾錯的選擇。
    [版主回覆12/21/2009 10:02:00]未試過呀, 等我地搵機會試下先. thank you.

    ReplyDelete