•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, November 21, 2009

壽司亭 Sushi Tei @ 新加坡

早幾天收到壽司亭的宣傳冬之北海道美食的資料,  再按入他們的網址, 看看其他介紹, 原來他們之前推出秋之北海道是當造的秋刀魚.
我以前試過新鮮的秋刀魚刺身, 魚味濃郁, 非一般魚生可媲美, 所以印象很深, 我見壽司亭網站列出秋刀魚的供應期是十月至十二月, 而且一條秋刀魚刺身都只是星紙十四元, 所以決定要在黎緊既星期六盡快試一試.
今天去到Paragon 既壽司亭至發覺他們轉了新鋪位, 很大很光猛, 但發覺已經無供應秋之北海道餐牌, 無得食肥美當造既秋刀魚, 侍應姐姐話, 上個星期日係最後一日供應, 唉... 我遲左一個星期.
雖然可惜, 但好快, 我就俾個刺身餐牌吸引了, 決定試什錦刺身 (拖羅, 甜蝦, 帶子, 劍魚, 三文魚各三片), 和原先計劃的分別是少了半條秋刀魚, 多了甜蝦和劍魚, 價錢一樣, 星紙三十二元.

賣相好得, 樣樣都好靚! 尤其是個拖羅, 好肥美, 好慷慨, 切得很厚, 見到已經忍唔住笑.

甜蝦都好得, 鮮甜彈牙, 連蝦頭都唔可以放過.

當然唔可以唔要一碗白飯黎配刺身, 有白飯, 刺身特別好味同無咁膩, 五款刺身都好好, 只係帶子唔夠鮮甜.
老公就要了個天婦羅飯和海鮮沙拉.

沙拉都唔錯, 很新鮮.

原先只可選一款沙拉汁, 侍應姐姐很好人, 見我們有點難取捨和風汁和芝麻汁, 就話俾哂兩款我們, 結果係原先落選的芝麻汁好吃d.


正當我很享受自己那些美味的食物時, 亦不忘看看隔離檯的食物, 嘩, 見到海膽新鮮得很厲害, 塊塊都很堅挺, 希望下次去試既時候, 都係呢個水準!

2 comments:

  1. 日本菜真係百吃不厭!
    [版主回覆12/03/2009 17:52:00]我都係咁話 !

    ReplyDelete
  2. 個魚生價錢好合理吖, 我見到都想食呢!
    [版主回覆12/03/2009 17:54:00]香港既壽司亭好唔得, 呢度既反而唔錯喎!

    ReplyDelete