•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, November 8, 2009

The Coffee Bean @ 新加坡

今日係 Coffee Bean 食左一個好滿意的午餐, 係我至愛的煙三文魚三文治, 有幾款麵包可以選擇, 我揀左 Ciabatta 意大利"拖鞋"麵包, 落單時叫左唔要牛油, 唔要芝士, 來到竟然係搽左牛油, 唉, 差d 就接近完美啦!

雖然有些掃興, 但我無要求他們換, 因為見到d 煙三文魚太靚, 我已經忍唔住, 想即刻食, 我又驚如果要佢地換, 唔知攪幾耐, 又唔知佢地會攪左d 咩野出黎, 同埋我相信咁肥美的煙三文魚應該'擒' 到d 牛油味掛!

麵包烤得啱啱好, 外脆內軟, 煙三文魚又多, 有四大塊, 真係食到笑!
老公就揀左忌廉汁雞肉螺絲粉, 揀呢d 就啱喇, 因為我係唔會識煮俾佢食, 不過呢個賣相唔夠我個份靚.

螺絲粉遮住哂d 餸同汁, 不過老公話, 好味!

 

No comments:

Post a Comment