•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, September 30, 2008

Day01-低B Hotel〔Easy Hotel]

我地頭兩晚同埋最後一晚都是留係倫敦,我地訂左Paddington 既 Easy Hotel,因為貪佢平d新d同埋地點方便, 訂房時已經知d房細,
每樣野都要計錢, 例如存放行李, 收拾房間, 睇電視 . . .



但真係估唔到d房真係細得好交關,間房得一張雙人床同埋兩個掛勾咋, 連一張枱仔都無, d野可以放係邊 ? 喼都唔可以平放呀, 個廁所得個坐廁, 洗手盤同企缸仔 !
仲細過東京d 平酒店.



我地仲要被安排住係3樓, 間酒店係無Lift架! 樓梯窄到連行李都差d 轉唔到身, 搬左件行李上樓已經好辛苦, 最攪鬼係, 我地頭兩晚既房係分兩次訂,佢地竟然要我地 ....... 第二日早上十點前攞埋行李check-out, 然後係三點鐘再check-in,我地以為自己聽錯, 明明連續住兩晚,
有什麼理由要check-out 再check-in 呀 ?連續住兩晚,仲幫佢地慳返收拾房間, 有無甘蠢呀?  咩人黎架 ?

結果爭持一輪,佢地至肯放過我地,
你話佢地係唔係食古不化 ? 一 D 都唔 easy 呀!



No comments:

Post a Comment