•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, October 2, 2008

Day 3 - 快行奧脫福球場

今日得我同老公去參觀曼聯嘅奧脫福球場,因為原先我地計劃十月三日至四日留係曼城 , 順理成張,打算呢兩日至去曼聯嘅奧脫福球場,點知呢兩日有rugby 賽事,奧脫福球場唔安排俾人參觀, 我地特登黎到英國, 無理由唔去一去曼聯嘅主埸, 但我地又已經買了今日去湖區嘅車票, 其實小螞蟻佢地已經去過奧脫福,所以為免太浪費車票下,只有我同老公行一轉快去參觀曼聯嘅奧脫福球場.



其實我地今日嘅時間好趕,一早8點由倫敦坐mega bus去曼城 (4小時),然後去明天嘅酒店(Apartment Company) 暫存行李,再去參觀曼聯嘅奧脫福球場,再趕搭已訂好嘅火車(15:45)到湖區會合番小螞蟻佢地,但係mega bus 唔生性,竟然遲了一個鐘先到達車站出發,明天嘅酒店又無掛名係酒店外面,攪到我地係雨中頻頻撲撲,終於都趕唔到參加奧脫福球場嘅參觀團,reception姐姐點都唔肯俾我地入去.
 
唔通我地真係同奧脫福無緣?唔通無了小螞蟻佢地係身邊,我地就咁黑仔?唔通係我地結婚週年日要失望而回? 

係我地力爭下,終於佢地肯收我地錢,俾我地入曼聯博物館,一入到去,我地係又影,唔係又影,慌死蝕底 .....





最好彩係俾我地揾到曼聯上季嬴了兩個大賽冠軍的真正獎杯(保證唔係膺品) – 英超聯同埋歐冠,唔係放係玻璃櫃個種,係擺出黎幫人影相,再key落去奧脫福球場個種,我地真係點到隻冠軍獎杯架! 14英鎊,即俾!呢份係我地最好的結婚週年紀念品.


之後,我地就好滿意o甘離開曼城,向湖區出發!




(其實我地之前都問過網友, mega bus 準唔準時, 佢地都話無問題, 今次好似話係, 有一部megabus著火, 我地個部去左頂著火個部, 唔知真唔真 ? ? )

No comments:

Post a Comment