•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, October 8, 2008

Day09 - Pho 14越南湯粉

今日終於抽到時間去13區既唐人街揾越南湯粉食,之前看到網友推介, 另外又聽過朋友話, 巴黎既越南湯粉係全世界最好食, 所以一早已經將唐人街既越南湯粉定為’必食之一’, 而且我已經好多日無飲湯, 真係好想飲番碗牛肉湯補補身.



我地根據網友教路搭metro 7號線到Tolbiac站, 穿過rue de Tolbiac, 就到了Avenue de Choisy,往左手邊走, 會先到 ’Pho 14’, 再往上走就到’Le Kok’ , 網友推介左兩間 ‘Pho 14’ 同 ‘Le Kok’,我地見到Pho 14 先, 嘩, 都好多人下喎, 而另一間就有點拍烏蠅既感覺.





唔駛講啦, 梗係試Pho 14啦, 我地叫左3個特別牛肉粉,1個生牛肉粉, 佢有分大同細,我梗係唔蝕底要大啦 (7歐羅一碗),個湯底好香好濃, 牛肉同牛丸都好味,配菜好齊,但我唔係幾鍾意佢用金邊粉,而唔用河粉,金邊粉粉就有點硬同太爽身,唔夠滑. 其實都算好味,個人認為最好味既越南湯粉都仲係三藩市.





原來呢間Pho 14都幾出名, 用佢個名係網上搜尋, 都揾到好多人寫過佢!

Pho 14
129, avenu de Choisy, Paris 13e (Tolbiac, Port d'Ivry (7))


1 comment:

  1. 請問特別牛肉粉, 牛肉是熟的嗎?
    全部都只得金邊粉?
    thanks!

    ReplyDelete