•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Monday, October 6, 2008

Day07-好味晚餐

今晚原先我地想跟網友介紹, 去一間係metro站LA TOUR MAUBOURG 既餐廳Thournieux試法國田螺, 可惜我地揾佢唔到,
我地唯有望下其他餐廳, 睇下揾間啱budget而又多人幫趁既餐廳試啦, 最後我地揀左一間叫 Le Bistrot du 7.





三個courses 既套餐要22歐羅,因為頭盤無得揀田螺,所以散叫左一個share, 頭盤我揀左鴨肝醬多士沙律,好香好好味,食都最後一啖都仲好好食,法國田螺都幾好,不過無驚喜.









主菜我揀肉眼扒,好味過倫敦既牛扒好多倍,唯一缺憾係唔記得問可唔可以唔要薯條,薯條唔係唔好食, 只係食左好多餐喇, 小螞蟻好滿意佢既主菜,三文魚加烚薯,除左因為個三文魚煮得好幼嫩之外,另一方面係唔駛佢食薯條.小螞蟻太太既羊扒都好靚仔呀!









最後,可以選芝士或甜品,無人揀芝士,我就要左黑朱古力慕絲,幾好,我地大家都好滿意. 加埋飲品, 呢餐食左117歐羅, 唔平呢!

巴黎人都唔算好自我, 好多餐廳都有英文餐牌,所以揾野食都唔係好難.



No comments:

Post a Comment