•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, October 3, 2008

Day04-無名神秘Hotel @Manchester


我地係曼城留兩晚, 係booking.com訂左The Apartment Company一間兩房既apartment, 價錢唔貴,
四個人130英鎊一晚, 地方寬敞, 非常新淨, 設備齊全.



唔好既係打掃得唔乾淨, 上網服務失靈, 呢樣對我好緊要架麻,阻鬼住我同屋企人skype, 整極都唔得, 我簡直覺得佢地有欺騙成分,而且佢地應承會係房租打折黎補償我地無得上網 , 但之後又唔認數。


同埋佢地都幾神秘, 大廈外唔俾掛酒店名, 職員係兩個後生仔,一個好punk,另一個成日好似訓唔醒,好奇怪。



No comments:

Post a Comment