•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, October 5, 2008

Day06- Hotel Soft @巴黎

終於到左巴黎喇, 天氣都唔好得倫敦好多,有d濛濛雨,係酒店既天氣預測,之後幾天都落雨,真係令人擔心. 今次除左去倫敦外, 巴黎係另一個重點, 個人對巴黎都有d期望, 唔揀西班牙,都係想睇下巴黎有幾浪漫, 巴黎人有幾型仔, 感受下巴黎人既生活, 同埋 . . . 會唔會遇到張曼玉呢?

一直都唔恨去歐洲, 其中一個原因係歐洲d野食唔啱我, 因為太多芝士,牛奶, 牛油, 羊肉,好怕無啖好食, 既然今次要黎, 唯有做定功課, 學定d法文傍身. 唔期望識講,起碼識睇menu唔會叫錯野食先, 最基本我最唔食既都知道叫做 Fromage, Lait, Beurre, Agneau, 唔好揀錯喇!



係巴黎呢幾日, 我地住係 Hotel Soft, 一間係東站(Gare de l’Est) 附近,剛新裝修完既酒店,雙人房價錢約一百歐羅一晚, 房間裝修得好摩登, 佢設計同個d價錢差唔多既酒店好唔同, 職員又好人,又有lift,又有免費無線上網, 又清潔,貴少少都值得.







hotel soft 仲有一個優點, 佢地每間房都有電話,酒店有免費電話打入轉駁服務, 所以每朝早係我出發前, 我家姐都可以用香港超平既 IDD 打俾我煲一煲電話粥, 我就唔駛額外俾無線電話錢! 我唔係好肯定其他差唔多價錢既酒店有無呢樣服務喇!



唯一唔係幾好就是地點, 個條街rue des Vinaigriers比較靜, 不過都好安全, 由東站去要行5分鐘,由北站(Gare du Nord) 去要行15分鐘,都幾適合d搭eurostar到巴黎既人,直接由北站行去唔駛攞住件行李去搭地鐵 (metro), 巴黎地鐵多數都要行樓梯的.



Hotel Soft
52 bis, rue des Vinaigriers
75010 Paris - France
Tel 33 (0) 1 46 07 93 16

http://www.hotelsoftparis.com/

6 comments:

  1. 你好, 我同老公計劃九月底去巴黎, 網上找到你的blog,
    對於想自由行的我們, blog的內容好有用. 謝 !
    我想請教Hotel Soft你是在網上book, 還是經agent ? 另附近治安如何 ?
    因我們是由倫敦乘eurosta去巴黎, 該酒店十分近, 很有興趣book. 但又有網有說該區黑人很多, 治安有保留, 所以想了解下.
    謝謝 !
    [版主回覆06/07/2010 10:47:00]Hotel Soft我是直接係佢地既website 到訂房,因為我係 Booking.com 搵酒店時見到 Hotel Soft, 超型仔,所以好鍾意,但嫌價錢稍貴過我地既 Budget, 於是send email 去問攞 discount,結果好好彩佢地肯平少少. 我地去個時都有擔心治安問題,不過去到都好ok,完全無見到有人攪事,夜晚由地鐵行番酒店有少許靜,因為酒店係內街,不過我覺得都好安全. 而且都幾適合d搭eurostar到巴黎既人,直接由北站行去唔駛攞住件行李去搭地鐵 (metro), 如果攞住件行李行樓梯都幾攞命. 你又可以睇下 住客評語 , 呢條 link係 Booking.com 既,你仲可以試下搵其他酒店,我地覺得 Booking.com 都 ok.

    ReplyDelete
  2. Dorothy,
     
    多謝你這麼快的回覆 , 很詳細 ~
    我試在 Booking.com check 價錢 , 發現比係 佢地既 website 到訂房平 , 請問你們二人房要幾錢一晚 ? 另 , 酒店是否有冷氣的 ? 我們從其他網友得知 , air-condition 不代表是有冷氣的 . 對於我們香港人來說 , 完全不能理解 …   
     
    Lois
    [版主回覆06/07/2010 22:30:00]唔駛客氣! 我地當年係100蚊歐羅一晚,不過而家d歐羅平過兩年前. 我見其他住客話無冷氣喎,其實你地九月尾去應該開始凍,唔駛冷氣喇,我地上次去係十月頭,都已經好凍,不過而家天氣反常,都好難講 ~ 最穩陣你不如send email 去問佢地,佢地應該好快回覆.

    ReplyDelete
  3. Thanks a lot~
    [版主回覆06/09/2010 22:37:00]唔駛客氣 !

    ReplyDelete
  4. 我們兩個大人同一小朋友(11 yrs old)十一月由倫敦乘Eurostar去巴黎3日自由行,想預訂 Hotel Soft, how is the 房間? 唔知酒店旁邊治安怎樣? 因為有小朋友, 比較擔心。酒店位置方便否? 近地鐵車站? 還有.. 附近有否超市? 麻煩晒!
    [版主回覆08/07/2010 01:53:00]Hotel Soft 既房間, 我覺得好得架, 以同一個價錢黎講, 佢地型仔過其他酒店好多, 佢地仲有三人房 (一張大床加一張單人床). 治安方面, 我地去個時(兩年前) 都無問題喎, 雖然靜, 但都安全. 行五分鐘都有超市.

    ReplyDelete
  5. THX !!!!

    我想問這間酒店位置方便嗎?
    [版主回覆03/20/2013 22:30:52]我覺得ok 既, 不過唔知而定家d房會唔會好舊, 你有無睇Trip Advisor 或 booking.com? 呢兩度既review都信得過 !

    ReplyDelete