•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, October 14, 2008

英法之旅 - 倫敦巴黎自由行後感

計劃左4個幾月既14天歐洲之行 - 英法之旅, 等就慢, 玩就快, 甘就完結左啦, 好彩我都無餓親, 而且仲揾到好多好味野食. 倫敦同巴黎比較, 我就覺得巴黎d野食好味d, 尤其是牛扒, 因為係倫敦食左三餐牛扒, 有兩餐好難食! 係巴黎食生蠔, 真係好新鮮, 但係唔知點解d生蠔好咸, 咸過係香港食既好多好多, 我食左三次總共十三隻生蠔, 好彩腸胃都無敏感, 早知唔敏感, 我就唔客氣食多d啦!



今次能夠夾得到四個人,係一次旅行內,親身睇到曼聯同英格蘭比賽,真係好難得, 簡直係 Mission Impossible! 仲要係我地無爭執, 講都無人信呀!

今次雖然我好滿意呢次既旅程, 但係我仲有d心願未了,我仲未能夠同傑斯真人影相, 我地未入到奧脫福, 我仲未係巴黎見到張曼玉, 唔通,我地真係要去多次 ?


Lake District, UK

另外我覺得,普遍巴黎人都好友善,對遊客好好,試過好幾次,我地攞住地圖係街四圍望,有d迷茫既時候,身邊就有個巴黎人主動走出黎幫手,佢地d英文都好好, 溝通完全無問題. 反而係倫敦時,我覺得倫敦人好忙,好急,有d冷漠,有d好串,無論係地鐵定係係街,我覺得企係邊都好似阻住佢地.所以都係巴黎人好d.




No comments:

Post a Comment