•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, May 9, 2010

離家出走一千日


2010 年 5 月 8 日

極其無聊既我, 突然開個電腦, 計一計我地離家出走左幾多日, 由第一天離開屋企飛去到新加坡計起, 原來今日剛剛一千日, 雖然我地飛返香港已經有一個星期, 但我地其實未返屋企住, 因為屋企要做些少裝修, 所以我地暫時住係酒店.







酒店雖然唔新, 但地點方便老公返工同方便我返屋企, 而且個房都係好大, 又有微波爐同煮食爐.

其實我地每次放假返黎都有返屋企瞓, 不過我當然無咁好心水清扣起呢d 日數喇.

No comments:

Post a Comment