•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, November 26, 2010

西班牙 + 英國之旅 - 前奏

2010年9月26日

相隔不足兩年, 又再次計劃踏足歐洲, 其中一個原因都係為左曼聯既傑斯, 見到有d網友專程去到曼聯既練習場搵傑斯, 真係令人羡慕, 我都好想試下,因為我真係好想好想近距離見傑斯真人, 好想搵傑斯簽名, 好想同傑斯合照 …


加上好希望係奧脫福球場睇曼聯比賽, 好想感受曼聯主場既興奮氣氛, 好想親身見證曼聯主場入波既震撼場面 …


又加上好想去西班牙, 好想見識一下巴塞隆納高第 Gaudi既鬼斧神工, 好想見識下西班牙南部美麗如畫既白色山城, 好想見識西班牙美味既海鮮飯, 烤乳豬, 西班牙火腿, 仲好想係馬德里偶遇皇馬既龍門卡斯拿斯 ….


其實唔駛急去西班牙既, 去奧脫福球場睇曼聯都唔急, 最急係要去搵傑斯, 因為唔知佢幾時會退休離開曼聯, 踢埋今季就退休, 定係踢多一季呢? 無人知, 咁啱, 我家姐同姐夫今年又要去西班牙, 就係咁我地就決定安排2010西班牙/英國之旅.

即係話, 我地今次既陣容好厲害, 除左有我地2008年英法之旅既原班人馬外 (我, 老公, 好朋友兼曼聯迷Antony, 好朋友兼Antony 老婆既 Ceci), 仲有我家姐 Anthea 同姐夫 Ronald, 合共六個人一齊去西班牙, 至於英國曼聯之行就由我地三個曼聯迷負責.

要夾到六個人既時間已經唔易, 再夾埋曼聯主場既賽期就更難, 不過最終我地都揀到一個唔錯既檔期, 2010年9月29日出發, 十三日西班牙, 五日英國曼徹斯特, 計劃係10月17日睇曼聯主場西布朗.


經過一輪行程安排後, 訂好了所有機票, 車飛, 酒店, 搵齊哂去見傑斯同其他曼聯球星既資料後, 歡天喜地期待呢次既夢想之旅, 怎知係我地出發前兩個星期, 突然知道西班牙係9月29日全國大罷工, 即係我地出發個日, 唉… 唔知對我地有無影響呢 ? 到出發前三天, 知道傑斯比賽時受左傷, 唉 … 好擔心呀, 傑斯唔好有事呀, 除左擔心傑斯既傷勢外, 當然擔心到我地去到英國時見佢唔到喇, 幸好費sir話傑斯唔係傷得好嚴重, 要休息兩個星期左右, 好彩, 我地都仲有機會, 希望佢快d好番回復狀態啦.

至於曼聯主場西布朗既波飛, 一如上次, 我地都係情商住係Manchester既好朋友Jenny幫我地找朋友讓飛, 係我地出發前, 仲未收到好消息, 所以我個心仲未可以好踏實, 今次呢個歐洲之旅, 存在好多變數, 相信一定好刺激.



2 comments:

  1. 等你個遊記等到我快死了......
    [版主回覆11/27/2010 00:06:00]哈哈, 真係唔好意思呀, 呢排真係太懶喇, 我都想寫左英國個部分先.

    ReplyDelete
  2. 哇,你終於返黎啦?
    [版主回覆11/28/2010 23:33:00]哈哈, 我一直都係到, 只係好懶散下 ~

    ReplyDelete