•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, November 28, 2010

西班牙英國之旅 - Day 14

今次西班牙+ 英國之旅,因為要就到曼聯主場既比賽,所以我地去左西班牙玩完先至到英國曼城,
但始終去見傑斯係我既夢想,所以我忍唔住要寫左英國呢部份先。



2010
1013 (Day 14)


今日我地由西班牙馬德里飛返英國倫敦,係馬德里機場攪好退稅手續後, 他他條條等上機.




 

今次終於可以順利搭英航由西班牙到英國喇, 機程兩個鐘頭十五分鐘, 飛機餐得包餅仔小食咋,連三文治都無, 英航真孤寒.




英國真係凍過西班牙好多, 係希斯路機場, 同Anthea, Ronald 及 Ceci 依依不捨道別一輪後, 就分道揚鏢, 佢地返香港, 我地就正式開始自己既夢想之旅, 心情開始緊張喇.

我地訂左20:00 既火車飛由London Euston 站到曼城, 時間好鬆動, 所以搭左地鐵Tube 去 London Euston 站先, 期間要轉線, 倫敦既地鐵唔係個個站都有自動電梯, 我地攞住大件行李, 吸收左兩年前既經驗, 我地梗係揀有lift 或自動電梯既站黎轉車.


等緊搭火車時, 係火車站食左炸魚同漢堡包, , 因為唔諗住去到再食晚餐, 所以買左d野食上火車開餐, 我揀左馬莎既蝦沙拉, 預左係英國無咩好野食, 但呢個又幾好味喎.



去到 Manchester Piccadilly 站已經十點左右, 今次我地都係想住apartment,
可以多些空間之餘,又唔駛悶親Antony 一個人,所以我地係The Place Apartment Hotel 訂左一間兩房既apartment三個人住, 呢間好近火車站.


原來佢地係由一個舊貨倉改建,入到去真係忍唔住嘩嘩聲,因為真係好大,一間房有一張雙人床, 另一間房有兩張雙人床,嘩, 住六個人都卓卓有餘,廚房設備好齊全,仲有兩個廁所,雖然叫做apartment, 但有提供每天執房既服務,wifi好過我地兩年前住附近個間Apartment
Company,
而且仲有電話提供,平日只需九十幾磅一晚,真係好抵, 但星期六就貴d, 要一百六十幾磅.






明天一早我地就出發去搵曼聯球星, 所以整理下明天要帶既物件後, 收拾心情, 早點休息, 希望可以有好成績.



No comments:

Post a Comment