•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, July 16, 2010

滿江紅 - 麻辣火鍋 @ 香港

之前姐夫要到南非出差, 我就陪我家姐食飯撐檯腳, 今個星期輪到我老公出差, 我家姐梗係會陪番我啦.

話到尾, 其實我地都係想搵機會放肆一下, 食d 我地鍾意既野, 唔駛辛苦佢地就我地, 所以今次我地揀左去滿江紅食麻辣火鍋, 無錯, 我都覺得我地有少少發癲, 係酷熱天氣警告下, 竟然去食麻辣火鍋, 好彩冷氣充足, 我地都無熱溶或者辣溶.

湯底 - 完美配搭: 鴛鴦鍋, 麻辣湯 + 野菌湯, 食之前, 記得飲番碗野菌湯, 好味.



我地叫左好多野食, 第一樣, 美國特級肥牛, 肥瘦均勻, 麻辣湯浸熟後, 加大量用上湯浸過既芹菜粒, 莞茜同蔥粒一齊食, 好吃, 雖然肉質唔係最淋, 但都好得.



呢碗就係上湯浸過既芹菜粒, 莞茜同蔥粒喇.



要放肆, 就唔少得好耐無係屋企出現既午餐肉.



鮮肉雲吞都好好味.



白鱔片, 都唔錯.



皇帝菜, 好新鮮, 好嫩, 份量都唔少, 呢個放落野菌湯到煮, 得!



苕粉 (薯粉), 麻辣湯煮過後, 煙煙韌, 好爽.



冰凍既忌廉汽水, 爽呀.



前菜好好食, 裡面都好多花椒粒, 所以食左都有麻既感覺, 其實原先一碟係豬頭肉, 我地唔食既, 所以做左一個明智既決定, 換多碟菜.



最可惜呢度無脆嚮鈴, 如果有就接近完美, 我地好厲害, 最後只係食剩四片午餐肉同數條苕粉咋.

其實呢度都幾多選擇, 價錢合理, 值得再黎.










4 comments:

  1. 有個姐姐或妹妹真好, 我就没有喇.
    [版主回覆07/16/2010 22:57:00]但係你有個好女兒, 咪仲好, 仲幸福喇.

    ReplyDelete
  2. 麻辣火煱,食到停唔到口
    [版主回覆07/22/2010 21:48:00]真係好好味 !

    ReplyDelete

  3. Very big! Yummy yummy!

    ReplyDelete
  4. 看起來不錯吃(*___^)

    ReplyDelete