•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, July 30, 2010

OL Organic Life Cafe & Restaurant @ 香港

七月頭有舊同學生日會, 壽星女揀選左黎呢間位於九龍灣既 OL Organic Life Cafe & Restaurant 餐廳慶祝, 呢度環境好好, 有室內又有室外, 樓底好高, 只可惜無得間開地方俾我地,不過既然佢地唔怕我地噪住其他人,我地都無所謂.

因為我地有十幾人, 為左避免去到至慢慢睇餐牌揀野食, 我地接受佢地既意見, 預先係佢地既 set dinner 到選好食物, 佢地都幾好人, 肯接受我地既意見, 係 set dinner 到加多d 選擇俾我地, $378 + 10% 一個人, 有前菜 + 湯 + 主菜 + 甜品 + 兩杯無酒精既飲品.

前菜 (二選一):

Slow-cooked Natural US Chicken Breast and Mango Salad 



Sea Scallop Carpaccio,呢個都幾好味,調好味既帶子刺身加溫室芽菜仔,好夾好清新.



湯 (二選一):

Organic Tomato Bisque,超濃新鮮蕃茄味,唔錯,對我黎講大碗左d.



Cream of Mushroom,呢個我無飲,不過朋友話菇味唔夠濃.



主菜 (四選一):

Charcoal Grilled US Kurobuta Pork Chop,呢個黑豚豬,我試左一啖,好得,唔硬有肉汁,個侍應哥哥講明呢件豬有少許粉紅色,係正常既.



Charcoal Grilled US Natural Sirloin Steak,我揀左呢個美國西冷,唔係唔好食,不過唔夠個豬好食.



OL-Special Penne Pasta (無影相因為無人揀呢款)

Roasted Sole Fillet & PotatoesAnna with Sauteed Spinach (無影相因為顧住傾計)

甜品 (三選一):

Double Chocolate Cake,好味,朱古力味夠濃郁.



Organic Tofu Green Tea Cheese Cake,朋友話呢個好味.



Strawberry Yogurt Mousse,呢個我唔記得朋友們既評語.



其實個晚餐份量好足,我咁大食,都差d食唔哂塊西冷,我地有散叫左d pizza 同意粉俾小朋友,pizza 都好得,佢地仲送左甜品俾小朋友.

佢地既服務態度都幾好,我地之前已經通知左佢地我地會食咩,不過臨場都有d甩漏,但其實都無影響我地有個開心既gathering.


OL Organic Life Cafe & Restaurant
九龍灣
際交易中心2樓平台花園
TEL : 2420 0363


4 comments:


  1. I love this one. Japanes style. Yummy yummy!
    [版主回覆08/28/2010 23:56:00]我朋友都讚呢個好味, 造型又夠別致.

    ReplyDelete
  2. Leung Kee Organic KingdomAugust 20, 2010 at 11:13 PM

    話好好味!

    ReplyDelete
  3. Leung Kee Organic KingdomAugust 20, 2010 at 11:13 PM

    話好好味!
    [版主回覆08/28/2010 23:57:00]都唔錯啊.

    ReplyDelete
  4. 我鍾意d糕點多d吖!

    ReplyDelete