•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, April 14, 2010

24 小時海鮮 Au Pied de Cocbon @ 巴黎 [英法之旅 2008]

啱啱睇完杜如風既新節目 "風行全世界", 好羨慕佢去左巴黎, 一個我都好鍾意既地方, 好同意佢所講, 真係要更努力上進做野搵錢 ... 去旅行!
佢介紹左一間24小時食豬腳同海鮮拼盤既餐廳 "Au Pied de Cocbon", 真巧, 我地08年去英法之旅 - 巴黎時都跟左旅遊書既介紹, 呢間其實都幾出名, 而且都唔平.


我地之前已經食左 Pho 14 既越南河粉, 所以呢餐只係宵夜, 我地叫左一個大海鮮拼盤, 都幾豐富.

但係我地唔係幾好彩, 個日既蜆同青口就唔係幾新鮮, 尤其係個蜆, 食完佢我要食番d 薯條黎清清口裡面既味. 另外我地都有叫個招牌烤豬腳, 都幾得意, 不過我都係鍾意食德國脆豬手多d.

 
 
Au Pied de Cocbon
6 rue Coquilliere. 75001
[地鐵 Line 4 Les Halles exit and walk 10 min]

No comments:

Post a Comment