•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, April 13, 2010

翡翠拉麵小籠包 @ 香港

雖然翡翠拉麵小籠包係新加坡既過江龍,但有時我覺得香港店既水準好似仲好過新加坡店, 上兩個月前係香港沙田分店食左一個唔錯既晚餐. 
小籠飽

雞絲粉皮, 普通.

口水雞, 有麻辣味, 味道幾好, 雞肉夠滑. 

素鵝

擔擔麵

鱔糊炒拉麵, 好多鱔糊, 好大方.

上海粗炒, 幾好.

水餃, 不過不失.

百頁結烤肉, 味道濃郁, 腩肉入口溶化.    加上同檯食飯既屋企人唔係個個夠膽食肥肉, 我食左兩件, 有兩倍滿足感.

咸肉津白.

中途跌壞左架相機, 所以無得影甜品.
之後返回新加坡, 見到呢度既翡翠拉麵小籠包有口水雞撈麵, 心諗應該好得, 好啱我, 點知黎到既時候, 聞到好濃既醋味, 食落口, 醋味搶哂所有麻辣味, 太酸啦.

完全唔係我想像既個回事, 究竟係唔係我孤陋寡聞, 定係佢地創新口味呢 ?

 
 

3 comments:

  1. 賣相不俗,味道都應該好似你所講!
    [版主回覆04/15/2010 01:11:00]香港同新加坡既店係繁忙時間都要等位架.

    ReplyDelete
  2. 我係KL食過...yummi~~
    [版主回覆04/15/2010 01:33:00]佢地真係有好多分店 !

    ReplyDelete
  3. 我都係覺得香港店既水準好過新加坡店, The dishs you order same as my appetites. Yummy!

    ReplyDelete