•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, October 9, 2009

碗屋 @ 香港

返親香港, 我家人都有很多藉口請我食飯, 今餐去碗屋食日式放題, 原先是我家姐和姐夫撐枱腳, 後來知道我返黎, 就加位預埋我和媽咪, 媽咪其實對日本食物麻麻地, 不過捨命陪君子.
最近碗屋很旺場, 很難book位, 今次我地只可以坐刺身bar 枱位.四個人坐bar 枱真係不太方便,侍應姐姐答應我們如果有訂位客人唔出現,就安排我們轉位,我們的輪侯次序係第二,最終全晚只得坐在我們傍邊的輪侯次序排第一的客人有得換枱.
食物方面,大部分都保持到過往的好水準,只是海膽唔得,好腥!
甜蝦,油甘魚,赤貝,帶子,三文魚都很新鮮好味!

追加又追加!

西京燒銀雪魚很滑,很甘香!

薄燒牛肉,加些七味粉,好吃!

吞拿魚腩小手卷,得!

鵝肝多士,都 ok.






蔬菜鍋竟然有皇帝菜食,好有驚喜.

每人可選一客鮑魚或池魚刺身.



食完呢餐之後,身軀和心靈都很滿足呢!
 

No comments:

Post a Comment