•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, October 2, 2009

Raffles Hotel @ 新加坡

時間過得真快, 又到結婚週年紀念日, 上年的今日好似過了無耐, 可能是太特別, 所以印象非常深刻, 感覺好似係上個月才發生 ...
當天是我人生的第一次去到曼聯奧脫福球場, 好興奮, 但因為過程唔順利和時間緊迫, 到了球場門口都無得入去參觀, 最慘又遇到d 唔合作的英國人, 好彩最後都爭取到可以入博物館棒住英超聯賽獎杯和歐冠獎杯影相做紀念, 之後到了美麗如畫的湖區, 更加覺得浪漫得很緊要 ... 雖然有遺憾但很回味!
但當晚的晚餐, 我就不太回味了, 靜靜的湖區, 都有很多餐廳, 我們差不多每間都看過, 最後我選了一間地中海式餐廳, 但我選的食物就普普通通, 呢一餐可能是咁多年的紀念日最普通的一餐, 好彩有其他精彩的事搭夠.
慶祝結婚週年紀念日, 對我來說最重要的節目就係去食番一餐豐富的晚餐, 今年有諗過去食日式和牛燒烤, 不過心水的餐廳似乎環境一般, 不夠靚仔.  最後在網上搜尋了一輪之後, 被一張類似下面的相片吸引了,

就因為漂亮的環境, 所以選了Raffles 酒店的 Bar & Billiard Room 食自助餐, 一直都覺得呢間超過一百年歷史的 Raffles 酒店好古典, 好靚, 係新加坡最靚的酒店之一.
 







食物的種類唔算很多, 但用料新鮮, 賣相精美.










海鮮和頭盤都很好, 只是熱盤和甜品的種類就不算多, 對我來說就不太對口味, 不過環境和服務加分之下, 我對呢晚就非常滿意!

 

4 comments:

  1. 如行我諗起HK半島酒店, 我會黎厘度行吓.....思鄉!?!?
    祝你地結婚週年快樂!
    [版主回覆10/09/2009 16:19:00]Thank You Very Much!
    如果我思鄉, 就會揾下香港野食下, 都幫到下手!

    ReplyDelete
  2. 以前都有去過; 是老板請的.  頭盤食物就不大合我口味.  所以就主攻主菜.  Happy Anniversary.  sweet sweet.
    [版主回覆10/12/2009 00:50:00]Thank you very much!
    其實我鍾意Raffles Hotel 的外貌, 情調, 環境, 裝修多過食物少少. 

    ReplyDelete
  3. 聽說MJ也住過這裏...

    ReplyDelete
  4. hello, I am Annie and one who live in HK, I would like to know are you living in Singapore? if yes, I plan to come to Singapore for travel later and can I ask you more info of Singapore? thanks!
    [版主回覆04/04/2010 16:00:00]ok, no problem.  feel free to ask to see if i can help you.

    ReplyDelete