•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, March 12, 2009

超鬆化曲奇

我老公好鍾意食曲奇, 尤其是藍罐曲奇, 每年過年收到就好開心, 今年過年收到一盒, 高高興興從香港帶返新加坡慢慢嘆。

當我收拾行李時, 將罐曲奇收得太好, 到了三月才醒起佢既存在, 由於我超討厭牛油味, 為左避免佢一個人係短時間內食哂呢盒曲奇, 怕影響健康, 我就建議佢帶返公司和同事一齊食, 睇佢唔多捨得, 不過都有照做。第二天放工返黎, 佢同我講, 罐曲奇已經俾人食左一半啦, 見佢個樣好似好心痛, 突然間我就閃左一個念頭, 就係要搵一個好味既食譜同焗曲奇俾佢食。

搜羅網上既食譜, 發覺擬似Jenny's Bakery 既超鬆化曲奇大熱, 我家姐Anthea又勁鍾意呢款曲奇, 好, 就整呢隻啦。



材料:

牛油100克 (緊記用golden churn butter)

糖霜25克

面粉75克

粟粉25克

呢款曲奇, 祕訣係一定要用呢隻牌子既牛油



制法:

1.      牛油與糖霜打滑

2.      篩入面粉及粟粉混合成面團

3.      o即花,然後放入180度焗爐焗12分鐘至金黃色

第一次 o即花 o即得唔好, 溶哂變成圓形, 我老公話有八成似Jenny's Bakery既鬆化曲奇.



2 comments:

  1. 係咪我食過個款, 好好味

    ReplyDelete
  2. Thank you. 呢隻唔係我帶返香港個款. 你有無係聖淘沙食曲奇? 每包都有一粒既, 我唔知你有無食過喎! 算啦, 你叫Ceci 整俾你食, 如果佢唔得閒, 我下次帶俾你啦.

    ReplyDelete