•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, March 14, 2009

榛子麵包條

見到餅神 Vanlily 既榛子杏仁麵包條, 好靚, 好吸引, 好想一啖咬落去, 唯有膽粗粗試下自己整.

呢次都應該係我生平第一次同牛油有甘親蜜既接觸, 隻手搓落去包住左牛油既粉團到, d 牛油竟然係粉團中唧出黎, 唧到落我隻手到, 天啊, 實在太嘔心喇!  因為時間緊迫, 我仲要用手試圖搓返d牛油入個粉團到, 天啊, 我究竟係到做緊咩野呀?

材料: 高粉 100g / 糖 18g / 鹽 1g / 蛋 30g / 冰水 25g / 酵母 2g / 牛油 12g / 榛子醬



做法:

1)       第一次發酵: 15mins

2)       輕輕桿平後於入雪櫃(下層): 15mins

3)       桿成薄長方型, 3/2塗上榛子醬, 向中間叠着: 先叠沒有榛子醬的那邊, 再叠其餘的一邊, 成3層, 放入雪櫃(下層): 30mins

4)       取出後分成2條長條, 再在每一條長中間切一刀, 但要留下少許不要切斷

5)       然後就以左叠右, 右叠左的方法, 成紐紋條

6)       第二次發酵: 45mins

7)       塗上蛋汁

8)       190c, 16mins

呢個包做法比較特別, 像做酥皮做法, 要雪入雪櫃的.

原來做紐紋條一d 都唔易, 你睇下我做得幾醜樣, 又焗得好燶添,同埋唔知係唔係發酵得唔好, Vanlily 做了2大條麵包既份量, 我就只係做到兩小條咋!



不過包內既組織又ok喎, 而且又真係幾好食喎.




No comments:

Post a Comment