•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, December 24, 2010

西班牙英國之旅 - 美食篇 [Barcelona 西班牙炒飯]


西班牙美食當然唔少得西班牙炒飯同海鮮湯,去到西班牙,急不及待要試,第一晚黎到巴塞,雖然被航空公司折騰左一整日,人已經好攰,但都要食野架,我家姐就帶我地到apartment 附近既La Fonda 餐廳試下佢地既西班牙炒飯Paella.

我家姐上年試過呢間餐廳,對佢地既Paella同海鮮湯讚不絕口,因為攰攰地,無心機慢慢睇餐牌,佢地有兩款西班牙炒飯,同埋有墨汁飯,西班牙好多餐廳叫西班牙炒飯都一定要兩人份,呢間餐廳都係,所以我地叫哂三樣一齊試,再叫左海鮮湯,沙拉同烤魚黎試,今日全日都係食飛機餐,所以要食番d好野補番數.

西班牙炒飯(海鮮),真係好好食,好濃海鮮味,飯係主角,最好食,因為吸收哂海鮮既精華,而且質地好好,至於海鮮,魷魚都可以,但蝦就過熟.



呢個係雜錦西班牙炒飯,都好食不過海鮮味就唔夠上面個個咁濃郁.除左海鮮外,仲有排骨.



睇下個墨汁飯,真係好黑呀,雖然樣唔靚,但又幾好食,個香味好特別,好鮮味又好有咬口.



佢地既價錢一d都唔貴,西班牙炒飯一人份都唔駛七歐羅,份量好大,平過好多餐廳.

海鮮湯都好得,好豐富既海鮮味,肯定用左好多海鮮去煲,加埋脆麵包粒,好夾.四個幾歐羅,都唔算貴,飲完真係好滿足.



Sangria都好飲,飲到個個都好眼瞓.



雖然d飯好好食,但係大家狀態都麻麻地,所以食剩左好多,個時又唔醒起打包,第二日諗番起就好後悔,因為我地既Apartment有廚房可以番熱做宵夜,之後食過其他餐廳既西班牙炒飯都唔夠呢間咁好味,就更加掛住La Fonda, 所以第五晚我地就決定番炒 La Fonda.

今次試多左其他食物










我同我家姐兩個飯桶主力食我地最鍾情既西班牙海鮮炒飯,無得彈呀!



上網睇返一d旅遊網,原來呢間餐廳都有好多人讚架,而且佢既環境都好靚,又近La Ramble.



佢地既集團仲有好多餐廳添, 有興趣可以睇下 www.lafonda-restaurant.com/

La Fonda

C/Escudellers 10, Barcelona, SpainTel :93 301 75 15
Neighborhood: El Barri Gòtic, La Ramble

No comments:

Post a Comment