•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, December 4, 2010

西班牙英國之旅 - Day 16 [Part 1]

因為昨日已經有d收獲,肯定今次既旅程唔會白費, 所以個心都比較踏實, 今曰我地就放縱自己瞓晏少少,正正經經食埋過豐富早餐至出發,去到carrington 啱啱十點十五分。


今日又係Jims當值,有一位當地年青球迷係到等緊, 佢話俾我地聽我地錯過左雲達沙,吓,據說雲達沙好難停架, 我地尋曰都停唔到。呢位球迷認球員車好叻,而且同一d球員好熟咁, 我地問佢係唔係成日黎,佢話大約一個月一次, 我諗如果我好似佢咁住係呢度我都會成日黎喇, 不過如果要長住我就真係頂唔住呢度既天氣.


大既十一點到,陸陸續續有d球迷黎到,今日好多元化, 有一個南韓球迷, 見到佢, 我地就好有信心可以停到星仔,尋日我地停唔到佢, 另外又有兩個愛爾蘭男士帶住三個小朋友黎,佢地好可愛架, 著哂曼聯波衫, 好事呀, 因為可能有d球星見到小朋友會友善d.  又有幾位西人球迷, 好熱鬧, 其實十幾位球迷一齊係到等都幾好, 趁佢地同球星影相同簽名既時候, 我地可以有多些時間攞齊波衫同相片出黎, 唔駛驚球員好快走, 前一天我地既策略係影相最緊要, 唔係簽左好多相, 因為唔敢阻佢地太耐.

今日第一個停俾我地既係馬捷達, 佢部車入面有個笑得好甜既女仔, 唔知係唔係佢女朋友呢 ?


之後又見到大細孖, 法比奧同拉斐爾.


第四個係維廸,  我都唔記得佢係主動停定係被迫要停, 總之就好趕時間, 未影齊相就要求我地放佢走, ok, 要走就走囉, 我地唔會阻你既.


之後就到星仔喇.

下面三位就係新相識既愛爾蘭朋友仔喇, 佢地都好落力幫手嗌停d 球星.

隔左一陣間就到奧沙出場, 個排佢受到緋聞困擾, 前一日都唔肯停, 估唔到佢今日會停喎, 但係佢個樣真係好殘呀.


今日伊雲斯都肯停喎, 佢著短袖衫咋, 同我地好大既對比.


之後係卡域克.

呢兩日奧雲都係揸部寶藍色寶馬, 好易認, 昨日俾佢走左, 今日我地見佢出閘時就大力fing 有佢名既波衫, 哈哈, 果然肯停喎. 而家既奧雲留左鬚, 型仔左好多.

艾夫拿昨天揸住部跑車走得好快, 好彩今日肯停喇.

新仔奧巴坦.

傑斯又係好勤力, 好遲至出黎呀, 不過唔緊要, 今日佢揸左部跑, 一樣咁型仔.  但我地兩張合照都唔係幾好, 一張我無望鏡頭, 一張佢合埋左眼, 我剩係顧住同傑斯合照, 唔記得幫番我兩個拍檔影相, 真係對佢地唔住.


最後係小豆, 佢好好人, 笑容滿面.

要數最堅持唔停車既應該係加利仔, 史高斯同朗尼, 真係非常有性格.
哈哈, 今日收穫豐富, 不過我地後知後覺, 原先只係帶左d 熨左球員名既波衫去俾個別球員簽名.

但見到好多球迷都攞住一件波衫盡俾所有球員簽名, 我地又唔蝕底, 拿拿臨攞番兩件出黎簽, 反正簽左一個名後, 件衫都唔著得, 就不如簽足成隊啦, 而且更有紀念價值, 之後我又好後悔點解唔簽多一件俾侄仔.


今日掛住簽波衫, 所以都唔係簽左好多相, 下面係呢兩日既收穫.




昨日係曼聯 Mega Store買左傑斯本新書, 今日又可以俾佢簽埋名.

Thank you very much, Ryan Giggs.

No comments:

Post a Comment