•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, December 2, 2010

西班牙英國之旅 - Day 15 [Part 2]

2010年 10月 14日

離開曼聯訓練場既時候, 心情真係好爽, 雖然要行二十五分鐘至有巴士搭, 而且仍然有微雨同陰風陣陣, 但依然好回味先前既過程.  呢個下晝我地無安排節目, 所以決定去左奧脫福球場睇下可唔可以參加奧脫福嘅參觀團, 彌補番兩年前我地去唔到.



搭緊巴士時, 突然有職員上黎查飛, 嘩, 佢地好跨張架, 神色凝重之餘, 仲有兩個警察陪佢, 咁認真既 ?




去到奧脫福已經差唔多三點, 好彩四點場仲有飛賣, 諗住去Red Cafe 食番個 late lunch, 點知係無野食架, 只係得d 包裝薯片呀, 餅乾之類, 唔係呀? 餐廳喎, 連三文治都無, 饑寒交迫下唯有行番出街口食漢堡包喇, 唉, 又要再吹風.

食完行返黎, 時間啱啱好, 終於可以踏足奧脫福球場.



一定要同個場黎張大合照喇, 有無留意我地著到成隻粽咁都仲縮下縮下.




而呢幾位外國小朋友幾堅, 短袖衫咋, 若無其事, 個日得幾度架咋, 好厲害呀.



曼聯既主場座位, 費sir 同後備球員就係坐呢度喇.



原來今年係 OT100 奧脫福球場一百週年, 好有紀念價值呀.



平時呢個贊助商既廣告牌係電視就睇得多, 今日我地又要影番張扮下野先.



入球員既更衣室係參觀團其中一個項目.



原來朗尼係坐傑斯隔離架.



行完個tour 都已經五點, 博物館個邊已經收工, 我地可以憑票明天先再黎行番博物館, 所以我地就去左曼聯 Mega Store 到掃貨.

今日既晚飯, 我地舊地重遊, 去左唐人街既太湖酒家食中餐, 已經十多日無食中菜喇, 今日食番, 感覺很好.











5 comments:


  1. 秋冬裝已上架啦 快d黎睇下
    http://qiansefashion.shopping.fashionsky.hk/



    ReplyDelete
  2. 呢個中國菜好有水準, 唔講唔知, 重以為係係香港食呢!
    [版主回覆12/04/2010 18:01:00]呢間中菜館既老闆好似係香港人, 食物真係好香港口味的.

    ReplyDelete
  3. 羨慕能到那裡
    [版主回覆12/04/2010 18:02:00](Empty)

    ReplyDelete
  4. 我都好想今個月可以去奧脫福球場.......希望有天夢想會成真.......
    [版主回覆12/04/2010 18:02:00]希望你可以去得成啦.

    ReplyDelete
  5. Hi Dorothy,

    上年我都去了奧脫福睇波, 今年計劃緊去西班牙和Carrington, 可唔可以比多d info我呀?
    如行程, 景點, 特別係Carrington, 我想見多d球星.
    我email 係shumhy1@hotmail.com
    Many many thanks

    ReplyDelete