•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, December 11, 2010

西班牙英國之旅 - 小朋友篇

西班牙英國之旅

一直都覺得小朋友好可愛, 見到佢地得意既樣時, 真係好想影低佢地, 但係又覺得唔係幾好意思, 影人地既細路仔.

既然作為遊客, 可以為所欲為, 見咩影咩, 今次我就唔客氣喇.

可惜係無靚機同無技術之下, 亦不能講究角度同遠近, 但求偷影到幾多得幾多, 所以效果都只係麻麻地, 不過總算係西班牙影到差不多七十個小朋友可以見得下人, 其中有數張係偷我d 拍檔既.

BB 仔好可愛.






大個一點既小朋友, 衣著都好有型.



西班牙 Flamenco 舞衣下既小妹妹, 真係好婀娜多姿 !



多謝各位小朋友包容同合作.



5 comments:

  1. 你都好得意wor, 人地影風景多, 你影細路仔 @@~
    不過我都覺得外國d細路仔好得意... 大人既又型仔, 所以我係香港好鍾意望外國人... @@~
    [版主回覆12/11/2010 22:49:00]我地已經有三部相機影風景, 太多重複了, 今次我多數影人, 除左自己人我都好鍾意影當地人, 咁樣可以帶俾我多d唔同既回憶.

    ReplyDelete
  2. 西班牙啲人種好拉丁,所以小朋友個個都眼大大.好cutie......
    [版主回覆12/12/2010 23:15:00]係呀, 佢地個個輪廓都好深, 好靚, 不過我估佢地唔係個個都係本地人, 有d可能同我地一樣係遊客呢 !

    ReplyDelete
  3. 你都幾喜歡小朋友,我本人鐘意影相,又鐘意影景,去到邊影到邊咁不過多數鐘意比人影,希望可以拍下每個階段的自己和其他人一起生活照呢
    閒來拿來看看,是一種回憶
    [版主回覆12/15/2010 15:06:00]我係一個無記性既人, 要靠影相幫我留住d記憶.

    ReplyDelete
  4. 自從我生完BB後,我就覺得自己記性差左,現在人老了,比從前更沒記性
    不過我好喜歡跟男友,拍照,可以是一個甜蜜的回憶

    ReplyDelete