•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, June 20, 2009

天然麵包香 - 白吐司

我亞嫂好體貼, 知我有興趣做包, 但又不在香港, 買不到獨角仙那本"天然麵包香", 所以她在香港買了給我, 昨日終於攞到手啦!  即刻要試做最基本的白吐司.

先搓中種



發了十七小時的中種


搓主麵糰和加入中種, 好濕好難處理, 根本無辦法滾圓!


進行完第一次發酵


掛氣, 靜止, 造型後, 正進行第二次發酵, 我未買吐司模, 用了一個矽膠蛋糕模, 造型造得很參差很醜怪!


第二次發酵發酵完.


用了180度焗了三十五分鐘, 入爐後沒有再發大了!




高度不一!


樣貌雖然醜怪了些, 始終都只是我做的第一個吐司, 我覺得它有點可愛, 原先只是一堆麵粉, 水, 酵母 .... 它的變化真的不是我有辦法可以控制!


切得唔靚, 我的 "To buy list" 看來都不能慳得一把 "麵包刀"!


麵包的質地都好軟熟, 但就不夠細密, 唔知可以保持幾多日呢! 要來配朱古力榛子醬都幾好味!




1 comment:

  1. 點解咁濕嘅? 我好幾次跟食譜份量, 都好濕, +多D粉才可搓得靚, 又冇影响質感喎...
    [版主回覆06/24/2009 13:53:00]我唔敢自己加粉, 想忠於原著, 請教仙姐後, 原來仲可以減水, 剛剛做了第二次.

    ReplyDelete