•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, September 6, 2009

牛河大王 @ 新加坡

新加坡芽籠 Geylang 有很多美食, 其中最出名的有無招牌胡椒蟹, 另外牛河大王都幾有名氣, 之前看過好幾個新加坡的blog 友介紹, 又看過有電視節目介紹他們, 抱住一試無防的心態去試他們.



他們出名的是很濃的豉椒汁濕炒牛河, 當我們未坐低時, 他們已經問我們要吃什麼, 我們就叫了兩碟招牌的牛河, 之後他們給我們餐牌時, 我們才發現原來他們有供應小菜和有其他炒粉麵, 而且仲有我們很掛念的乾炒牛河和咕嚕肉.

乾炒牛河就應該食不到, 不過一碟咕嚕肉就應該難不到我們.



很多人讚賞他們的牛肉很嫩滑, 果然不出我們所料, 牛肉是用梳打粉醃過, 所以很淋很滑, 河粉是大塊的, 不過都算薄, 食得出有鑊氣, 是炒過才加醬汁, 醬汁很惹味, 整體味道都很好, 我不介意他們的梳打粉牛肉, 因為在香港吃滑牛都是差不多, 一碟五元星紙, 不貴.



至於咕嚕肉, 係新鮮炸新鮮煮, 而且食到一塊塊的豬肉, 唔會剩係得粉漿, 味道剛剛好, 不錯, 只是缺少了菠蘿.



之後見到隔離有人食乾炒牛河, 個樣都幾似模似樣, 下次一定要試試!






牛河大王
Lor 9, Geylang
Singapore

3 comments:

  1. 甚少explore Geylang....
    我只鍾意乾炒牛河咋~
    [版主回覆09/11/2009 22:10:00]我都係鍾意乾炒牛河多d.

    ReplyDelete
  2. 多謝好介绍.  下次去食下先
    [版主回覆09/17/2009 21:37:00]如果你唔介意d 牛肉有梳打粉醃過, 都ok 的!

    ReplyDelete
  3. 新加坡人好鍾意食濕濕既河粉, 好多地方做既牛河, d牛肉係冰凍既. 味道唔得, 同埋好油.
    呢度食牛河, 佢地仲鍾意加酸桔(細細粒綠色既), 發覺淋咗後冇咁油膩.
    係呢, 你嚟新加坡好耐啦? 係mui mui介紹你個blog 我睇.
    [版主回覆09/28/2009 17:49:00]係呢度, 真係幾難找到好食的炒牛河!
    我黎左呢度到幾耐喇, 最鍾意四圍搵好野食! 我早一排路過mui mui 個blog!
     

    ReplyDelete