•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, September 18, 2009

月餅 - Take 3

昨天終於試食了第一底的月餅, 雖然奇貌不揚, 但味道又都得喎, 其實一焗完之後都好香月餅味, 好彩食入口都係月餅味.


又見到有blog 友 bon bon  無私分享做月餅的過程, 而且仲做得好靚!


再看過一些youtube做月餅的video, 我唔單止覺得自己技術唔夠之外, 突然仲覺得我的月餅模唔夠靚同唔夠好用, 決定今天再去牛車水搜索下月餅模.


行了好幾間鋪頭, 好辛苦至尋到寶找到一個不需敲打的迷你方型月餅模, 因為好多都只賣舊式的木模, 得一間有新式的賣, 但是花紋就唔算靚. 呢個只要將餅模向下按月餅就會跌出來, 應該可以慳番不少氣力.


連同第一次買的圓形模, 今日可以做兩款. 我學了 bon bon 將蛋汁加工, 就是用一隻雞蛋, 減去20g 蛋白, 加入10g 水, 掃這個蛋汁的好處是比較易上色, 效果又真是幾好喎! 




呢個模比起之前"超迷你的四方模"大一些, 用了18g 餅皮和60g 蓮蓉, 未知夠唔夠皮薄? 呢個模都有機關, 有個圈推個月餅出來, 個模手工麻麻, 但價錢唔平, 要星紙9.9!




今日新買的四方花花模, 個樣都ok.




尺寸一樣係超迷你, 11g 餅皮和 30g 蓮蓉. 呢個不用敲打, 慳回不少汗水! (星紙5元)



其實原先我很喜歡粉紅色的四方模 (星紙3.5), 因為我覺得有中式字體的模很靚, 而且我比較喜歡四方型, 但用它實在太費力了, 同埋它的紋好似唔夠深, 今日做完圓形後, 至發覺原來圓形都不錯!



 


 


 


No comments:

Post a Comment