•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, September 23, 2009

Quiznos Sub @ 新加坡

平時如果食大大份的三文治多數會去Subway, 因為他們的蔬菜又多又新鮮, 最近發現有另一個唔錯的選擇, 就是位於 Orchard Central 的 Quiznos Sub.  有一次經過, 聞到他們的三文治都幾香, 可能因為他們夾三文治的過程是會烘過麵包和部分餡料, 所以都要試一試.

第一次幫襯, 我一定要詳細看看他們的三文治款式, 因為貪心又要選最多材料, 又要小心唔好選自己唔食的食物.  今次揀了 the traditional, 有燒牛肉, 火雞, 火腿, 黑橄欖, 生菜, 番茄, 紅洋蔥, 車打芝士, 當然我要個份是走芝士啦! 再加一杯雞麵湯, 好豐富呀!

我老公就要了一個 honey mustard chicken with bacon, 賣相唔夠我個份靚.

似乎呢度蔬菜就無得好似 Subway 自己揀, 但就有好幾隻醬, 酸瓜同辣椒可以任加.

而且呢度有樣古怪, 係無咖啡賣的, 要咖啡就要到隔離Tully's Coffee 買.


不過根據我們的觀察, 呢兩間店舖應該是同一個老闆的, 要顧客分開買, 其實就唔係幾方便啦 !
同場加影一個四層樓高的figure 公仔, 站立係呢個商埸, 都幾得意!

Quiznos Sub
#03-33, Orchard Central
181 Orchard Road
Mon - Sun : 11am - 11pm
 
 
 

3 comments:

  1. Orchard Central還未去添, D sandwich好吸引吖!
    [版主回覆10/02/2009 16:24:00]間中食下三文治都幾好 !

    ReplyDelete
  2. 我时刻都在为你祝福着 !
    [版主回覆10/02/2009 16:23:00]Thank you!

    ReplyDelete
  3. 我也去過Orchard Central, 個塲都颇悶除咗個大公仔外.  

    ReplyDelete