•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, September 2, 2009

天然麵包香 - 咖啡麵包

又是咖啡, 不過今次不是蛋糕, 而是天然麵包香的咖啡麵包, 昨天做定了中種, 今天可以試搓呢款新品種.



對我來說, 呢款都幾複雜, 很多材料, 除了即溶咖啡粉外, 還有蜂蜜, 蛋, 牛油, 砂糖, 牛奶, 而且造型都是我未試過的.


在新加坡, 我找不到仙姐介紹的雀巢特濃咖啡粉, 上次去開沙巴, 都找不到, 最後在沙巴買了呢隻雀巢金裝咖啡粉, 同一款咖啡粉, 沙巴的價錢比新加坡平宜三分一, 唔怪之得, 有些新加坡人會駕車到馬來西亞買平貨.



我無用牛奶, 只用了咖啡伴侶加水代替, 而且只扣起約 1%的水份, 所以個麵糰都幾濕, 今次發酵得麻麻地, 最後應該發酵約45分鐘至八成滿, 但我的麵糰發酵了60 分鐘只得五成滿, 無什麼起色, 麵糰好似死了一樣.  



但因為我怕發酵的時間過長會令到個麵包變酸, 所以我無再俾時間牠發酵, 好彩, 入爐後麵糰都有繼續升起, 平均去到八成左右, 最高個一點都叫做去到麵包模的頂點.



搓的時候, 咖啡味好香, 焗完後, 就更加香!




麵包的質地都幾軟熟煙韌, 但搓得未夠好, 不夠綿密, 味道方面, 我覺得甜少少會再好一些, 老公喜歡就咁食, 我就鍾意塗一點朱古力臻子醬 Nutella 來吃 !


2 comments:

  1. 好吸引
    [版主回覆09/07/2009 10:44:00]Thank you.

    ReplyDelete
  2. 咖啡伴侶~good try! 下次要試整咖啡包至得~
    [版主回覆09/07/2009 22:00:00]我只係唔想落太多牛奶呢!

    ReplyDelete