•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Monday, August 31, 2009

Pesto Sauce 意式青醬

意式青醬, 不要說自己做, 其實食都未食過, 應該是什麼味道, 我都唔知, 因為所見過的現成意式青醬或餐廳的都有芝士, 所以我從來都沒有試過.




不過最近又發現了一位對烹調美食非常認真的 blog 友 - 維多利亞的廚房, 她詳細介紹了青醬的做法, 原來芝士是最後才加的, 對我來說, 實在太好了, 這樣我就不下芝士了, 急不及待, 買齊材料, 就開工.

做之前, 影張大合照先.




材料:

羅勒 (金不換) 100g
松子 80g
蒜頭  1/4杯
橄欖油 150ml
海鹽  1 小匙
黑胡椒 少許
油漬鯷魚 2 小匙 (可不用)
Parmesan 芝士粉 2 匙

作法:
1. 羅勒洗淨去梗風乾 / 拭乾, 大大切幾刀 (方便打碎)
2. 蒜頭去膜及切片 (方便打碎)
3. 烤松子: 用焗爐或易潔鑊乾炒, 逼出松子香氣, 但不要焦掉
4. 攪碎:  將橄欖油, 松子, 蒜頭, 羅勒入攪拌機, 中速打至泥狀 (可加水易攪, 但不能保存太耐)
5. 調味: 下黑胡椒, 鯷魚及鹽, 自己試味
6. 放入芝士粉攪匀 (不要早放因不易攪拌)
7. 不加水, 就可於冰箱保存 2 - 3 週

今次我用了羅勒 40g, 松子 35g, 蒜頭 5粒, 橄欖油 65ml, 海鹽  1茶匙, 黑胡椒 少許.

因為沒有加水, 所以都幾花時間才攪好製成品, 好香呢, 但仍然未想像到青醬意大利粉的味道, 仍然唔肯定自己喜不喜歡呢款意粉!




我用了四分一青醬, 蒜片, 洋蔥粒, 鮮冬菇, 煙肉和雞柳, 煮了二人份量的意大利粉, 很有驚喜, 很好吃呢, 簡直有相逢恨晚的感覺, 點解我現在才認識你呢 !




下次不用雞肉都得, 可以專心吃意大利粉, 慳返去皮, 去脂肪, 切件, 調味 . . . 慳返很多時間呀!

No comments:

Post a Comment