•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, August 1, 2009

鮮茄免治牛肉飯

So far 蘇 good在香港已經播完很耐, 但新加坡的無線收費台都仲播緊, 上個星期主題是碟頭飯, 其中一款係鮮茄免治牛肉飯, 未播映前幾天的一晚, 電視賣廣告介紹緊So far 蘇 good時, 老公突然叫我幫他錄起呢個節目, 他要看亞蘇介紹後煮給我吃! 

我給他突然奇來的好意, 嚇了一跳, 第一, 下厨一直都不是他的興趣, 已經很多年沒有食過他煮的東西了, 第二, 鮮茄免治牛肉飯並不是我杯茶, 呢款碟頭飯對我來說, 吸引力不大, 因為如果煮得不好, 牛肉會好鞋, 唔好食架!

不過見他盛意拳拳, 唔好意思拒絕他, 唯有自己安慰自己, 好的一餐, 唔好的又一餐! 真係唔好, 就等下一餐!

當他看So far 蘇 good時, 真的很認真攞紙攞筆, 寫底重點.

今日就陪他玩一次煮飯仔!



煮完出來又ok 喎, 都幾好味, 今晚食得仲多飯過平時添!







1 comment:

  1. 食在口裡, 甜在心裡!
    [版主回覆08/08/2009 11:41:00](Empty)

    ReplyDelete