•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, August 29, 2009

塔斯曼尼亞藍青口

早一排睇了一個飲食節目, 主持人(Nigella Lawson) 介紹白酒煮青口, 睇到流口水, 好恨食! 

青口, 一定要非常新鮮, 唔可以冰鮮, 更唔可以雪藏, 因為真的是兩回事。

今日係超市見到有澳洲塔斯曼尼亞藍青口 (Tasmanian Blue Mussels), 呢款青口係新鮮活生生的, 盒上有一個好有趣的貼紙, 上面寫了 "安靜點, 唔好吵醒d 青口, 他們是活生生的青口, 帶走他們, 叫醒他們, 煮左他們, 最後當然係食左他們!"







其實呢款青口, 我之前都買過, 不過唔係我煮, 係我家姐做大廚, 我只係負責吃, 今次要靠自己了, 但煮之前, 穩陣起見都係搵我家姐確認下配料的清單.




我記得Nigella 在節目裡介紹了一個簡單的貼士, 點樣揀選唔新鮮的青口, 在青口未煮前, 揀走開口的 (已死的), 在青口煮熟後, 揀走合口的, 呢個步驟很重要, 因為只要有一隻唔新鮮, 都有機會弄臭成盤青口.

當我剪開真空包裝的青口時, 竟然發現好似好多都係開口的, 有些失望, 唔通要棄掉很多, 但我聞下他們, 只是有海產味, 一d 都唔臭, 當時我未得閒處理他們, 我就將他們放入雪櫃先, 三分鐘後再取出時發現全部都是合口的, 太好了, 他們係未死的, 可能剛才我吵醒他們時, 他們未及時將個口合埋.




白酒香草煮青口

1. 燒紅易潔煲, 下一茶匙橄欖油, 炒香配料 (蒜粒, 乾蔥頭粒, 洋蔥絲, 薑片, 香芧粒, 蔥段, 西芹粒, 紅辣椒)
2. 下青口, 兜一會, 下一湯匙白酒 / 清酒, 加一茶匙魚露, 加水, 加蓋煮三至四分鐘
3. 下金不換, 熄火, 盛起或連煲上.




其實個汁都好好味, 所以用左部分來煮螺絲粉. 另外, 又偷懶, 在麥當奴買了薯條, 用焗爐焗脆後, 再浸汁, 很好吃.

果然係新鮮青口, 全部都很新鮮, 小小異味都無, 非常嫩滑鮮甜, 唯一可惜既係青口肉太細隻, 可能而家唔係當造.



No comments:

Post a Comment