•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Sunday, August 2, 2009

The Market @ Central @ 新加坡

早一排, 行開 Central, 發覺係Basement 多了一間小型supermarket , 純賣食物, 而且附設一個類似 Foodcourt 的地方, 一邊賣意粉, 一邊賣日本野食!  食物似乎都幾得, 地方又幾舒服, 決定要找一天來試試!






今日午餐去了試他們的意粉 (Pasta & Soup), 意粉價錢是約$7 - $9. 加$5.9 就有湯加沙拉!



呢個係我自選的套餐, 我至愛的煙三文魚沙拉, 雜菜湯, 白酒汁海鮮意大利粉 ($7.9 + $5.9)


湯有很多蔬菜, 可是淡了少許, 不過加些Tobasco就很可口了!





我老公就揀了凱撒沙拉, 周打蜆湯, 白汁雞肉火腿扁麵 ($7.5 + $5.9)







他的周打蜆湯做得很好! 我覺得呢度的食物都幾好, 簡簡單單, 很新鮮, 份量都好夠, 環境很舒服, 下次要試下另一邊的日本野食!







1 comment:

  1. 改咗之後, 我都未去過, 旺塲嗎?
    [版主回覆08/08/2009 11:39:00]上次去都未坐滿!

    ReplyDelete