•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Monday, August 10, 2009

魚仔餅 @ 新加坡

ION Orchard 終於起好了, 睇住個地盤兩年有多, 工人日做夜又做, 但起極都未得, 如果在香港, 最多大半年攪掂!



ION Orchard 是一個位於烏節路的大型商場, 在烏節地鐵站上蓋, 整個興建項目包括一個大型商場同埋一座高級住宅 The Orchard Residences , 根據發展商公佈的資料, 高級住宅的平均呎價是星紙三千二百幾蚊呀, 即是港幣一萬七千幾一呎! 暫時未起好, 預計09年尾落成.


講返 ION Orchard, 八層商場, 四層在地底, 四層在地面, 名店集中在地面, 我最關心的食店, 多數在地底, B4 最多野食, 今日試了一檔日式小食 - The Taiyaki 的魚仔餅.



 




我家姐話俾我聽, 呢間小店在香港銅鑼灣都有, 不過每款的價錢都一樣, 我媽咪試過意大利口味, 都話好吃, 新鮮熱辣辣, 外脆內軟, 材料豐富, 有腸仔,吞拿魚碎, 粟米粒, 番茄汁及芝士, 好似小型pizza!



呢度既魚仔餅, 特別在唔止有甜的口味, 仲有幾款鹹的味道!  排隊時所見, 最多人買的是德國口味, 有薯蓉,芝士, 煙肉, 洋蔥及沙拉醬!  我地試左德國口味, 意大利口味和傳統的日本口味 (紅豆蓉), 相比起, 紅豆味就較遜色!



 


No comments:

Post a Comment