•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, May 22, 2009

威利大蝦麵 @ 新加坡

上幾日,寫完篇”細數新加坡美食”,至發現我漏了新加坡蝦麵,今日睇Asian Food Channel介紹蝦麵,其中有一間係威利大蝦麵 ,巧合地在我屋企附近,其實他有一間分店在Old Airport Road Food Court, 我之前已經試過,我覺得ok, 但未算好特別,不知是不是因為在Old Airport Road Food Court太多美食,而令到呢個大蝦麵變得不起眼!



既然電視節目介紹到,今日午餐就去試一試. 





我要了大蝦排骨麵和自家製檸檬茶,其實蝦並不算大隻,但很新鮮,湯很濃郁鮮甜,新加坡蝦麵最重要是個蝦湯,通常蝦麵店都係用油麵,而呢間可以自己選擇,我就揀左粗麵.





我覺得呢間比起Old Airport Road Food Court分店好味,做得比較認真,我仲特登臨走前飲多啖湯,試下會唔會好快口渴,結果竟然我行街行了個幾鐘頭,都唔駛飲水,厲害!


呢碗是之前在Old Airport Road Foodcourt食的.



273 Thomson Road
#01-03A Novena Ville
7am - 10pm

No comments:

Post a Comment