•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Saturday, May 23, 2009

XO 肉脞麵 @ 新加坡

不要睇少呢碗看似平平無其的麵, 它的名字叫肉脞麵 (Bak Chor Mee), 是新加坡熟食中心差不多必有的美食之一, 可以是湯可以是乾撈, 我說的是乾的.



呢個麵既精髓是撈麵的醬汁, 一定要有的是豬油, 其次是鎮江醋, 辣椒醬, 預先炆好的冬菇汁, 有些食店會落茄汁, 加了豬油的麵當然好香好吸引, 而且呢幾樣野撈埋又真係幾好味喎!

至於配料方面, 非常多元化, 可以有豬肉碎, 豬肉丸, 豬肉片, 魚蛋, 魚片, 冬菇片, 豬油渣, 芽菜, 水餃, 魚皮餃, 炸雲吞和豬膶, 視乎每間食店走既路線, 提供唔同既配料.



麵條可選粗麵 (新加坡人叫麵薄), 幼麵, 粿條 (河粉), 米粉,我覺得麵薄最好吃!

新加坡很多麵檔的豬肉丸都很好吃, 雖然細細粒,但都很爽口彈牙, 加上很香濃的大地魚味, 每碗肉脞麵都只得一粒, 實在唔夠, 所以很多時,我都會揀香菇肉丸肉脞麵, 唔要豬肉碎, 魚蛋, 魚片等等.

在Newton Food Centre有一檔叫做 XO 肉脞麵, 他們的辣椒醬做得很不錯, 聽說是加了XO醬炒成, 連帶他們的肉脞麵都很好吃, 豬肉丸都好好味, 而且食客可要求加麵, 不另收費, 不過他們的叻沙就普普通通罷了!  他們是24小時營業的, 想幾時食都得!





順帶提一提, Newton Food Centre是一個好出名的熟食中心, 在Newton Circus附近, 好近烏節路, 很多遊客都會來, 有很多食檔日間不營業, 黃昏至開檔, 很夜才收工, 食宵夜最啱, 不過很多當地人都不太喜歡 Newton Food Centre, 因為呢度有很多食魔鬼魚,胡椒蟹 , 大蝦既海鮮檔, 收費比較貴, 有d人覺得是呃遊客, 而我試過呢度d 獅蛤兩次, 兩次都唔新鮮, 所以我覺得係呢度食下普通宵夜都ok.



XO 肉脞麵
Newton Food Centre
#01-10
Opening hours: 24 hours




1 comment:

  1. 咁你都幾鍾意食星州食品喔!
    [版主回覆05/26/2009 16:43:00]都幾鐘意架, 只是覺得太油太濃味, 唔係幾健康!

    ReplyDelete