•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Thursday, May 7, 2009

海港燒鵝 @ 香港

呢餐係今年四月返香港同媽咪慶祝生日, 平時我地時常都係海港燒鵝在旺角既分店食飯, 佢既燒鵝好味過鏞記燒鵝, 燒腩仔皮脆肉嫩, 好多小菜都唔錯, 例如生炒排骨, 潮式銀雪魚. 

今次我地想坐得舒服d, 所以揀左土瓜灣既新店, 呢間闊落好多, 訂左房又可以打麻雀,菜單就選左一個二千六百幾蚊既餐再加一隻燒鵝, 一碟义燒同埋改左隻靚d既龍蝦。

























好味,尤其是碟龍蝦烏冬,又鮮甜又彈牙! 食到個個都好滿意.

我就剩係掛住食, 一張相都無影過, 特別鳴謝: 專業相片由我亞嫂同我亞哥提供.












海港酒家
九龍碼頭角新碼頭街38號翔龍灣廣場一樓122號舖
Tel : 2992 0120


No comments:

Post a Comment