•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Friday, May 8, 2009

不是榴槤既紅毛榴槤

紅毛榴槤 (soursop) 係一種熱帶水果, 雖然名稱裡有"榴槤",但其實同榴槤一點關係都無, 我覺得佢同番鬼茘枝有點兒相似, 但係大個d, 白色果肉黑色核, 果肉有點韌, 而且一d 都唔臭, 味道酸酸甜甜.



第一次接觸紅毛榴槤, 是在 No Signboard 既Geylang 分店食飯送既, 紅毛榴槤加啫喱凍糖水, 好清新, 好味道! 每次係 No Signboard 食完飯都好期待食呢個甜品!



之後發現, 原來好多Food Court 既果汁店都有紅毛榴槤汁賣, 不過唔係檔檔都好味, 有d做得好"求其". 

而係 Old Airport Road Food Court 有一檔專賣紅毛榴槤汁, 一杯紅毛榴槤冰只係SGD2, 但係做得好認真, 加左青檸, 酸酸甜甜, 好味, 好醒神!







有機會見到, 都值得一試, 因為呢隻特別果汁, 唔係到到都有, 而且食過辛辣或油膩既野食, 飲佢都好啱.




2 comments:

  1. 係呀, 好有同感. 我都好回味紅毛榴槤冰, 如果大家去 Singapore 一定要試, 但真係唔係間間好味, Good Luck.

    ReplyDelete
  2. 係呀, 好有同感. 我都好回味紅毛榴槤冰, 如果大家去 Singapore 一定要試, 但真係唔係間間好味, Good Luck.
    [版主回覆05/10/2009 23:59:00]其實係牛車水既 Maxwell Food Court 都有一檔好味的, 不過而家唔記得個名, 遲d至補返, 以後食開"天天海南雞飯"時都可以嘆番返一杯! 方便得多.

    ReplyDelete