•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Wednesday, May 6, 2009

可怕特濃朱古力戚風蛋糕

黑朱古力係我既至愛, 點解焗左幾次戚風蛋糕都未整朱古力戚風呢?

其實搵到個食譜都有兩個星期, 只係見到d 網友話, 原來整朱古力戚風唔係容易, 朱古力, 可可是很可怕的, 會令蛋白泡霹靂拍勒的爆, 蛋糕變得又矮又實, 因為可可粉同朱古力係阻礙膨脹的東西, 唔怪得出面街一般賣既朱古力卷蛋多數都有色而無朱古力既味道啦.

但為了可以食到自己既至愛, 點都要試下向高難度挑戰 .... 但係原來真係好難架!

今次用了blog 友Lyric 既食譜, 佢整得好好, 講解得好詳細:

苦甜朱古力 100g
蛋黃 60g
砂糖 30g
沙拉油 10ml
水 40ml
低筋面粉 60g
可可粉 10g
泡打粉 1/2小匙
蛋白 200g
砂糖 40g
苦甜朱古力 50g 切細碎 (我無加)

1) 苦甜朱古力100g 用熱水坐溶並與沙拉油拌勻
2) 蛋黃加砂糖30g混合, 加入1)拌好再加入水
3) 將粉類過篩後加入2)中, 混合至沒有乾粉即可
4) 蛋白加砂糖40g打至濕性發泡, 與3)混合後, 倒入17cm模, 入爐用180度焗30分鐘, 倒扣至涼脫模

我做到 3) 就有問題, 蛋黃麵粉糊好杰, 差不多不能攪動, 同之前做開既戚風好唔同, 但唔敢加水, 之後加入蛋白糖霜就知道情況不妙, 好難混合, 又擔心攪拌過多, 蛋白糖霜既泡泡會消失得無影無踪, 最後係未完全混合既情況下倒模入爐, 天真地希望佢地係焗既過程中自己會混合好!
結果梗係唔得啦!


雖然有發高, 但無之前個d 咁高, 裡面好唔均勻,質地唔軟熟, 樣子極醜怪, 結論當然係擇日重賽!



No comments:

Post a Comment