•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, May 12, 2009

忙碌烘焙日

今天很忙呢, 又要去牛車水買野, 又要去烘焙專門店入貨, 又要焗三樣東西:

蜂蜜蛋糕 - 呢個係自己想食, 好掛住個種甜蜜蜜既味道



星星玻璃曲奇和脆口牛油曲奇 - 呢兩樣係想送給老公香港既同事, 因為要搭飛機, 唔想
太易弄碎, 所以要入盒, 仲係要入到盒d曲奇唔可以郁.



呢個四方盒剛剛好, 入了一幢星星玻璃曲奇後, 加多兩幢脆口牛油曲奇係左右兩邊, 曲奇就無位郁!  希望返到香港都無碎啦!



另外其實都做多了一點玻璃曲奇, 留返今個星期六去牙醫洗牙時, 帶給牙醫和姑娘, 呢個牙醫好厲害, 上年佢幫我在兩個星期內分兩次剝了4隻智慧牙, 沒有發炎之餘都沒有腫, 第二日已經不用戒口, 可以食燒雞了, 我d智慧牙唔係細細隻個種架, 係好大隻個d, 所以我覺得佢好犀利, 而我都好好彩!  好開心我而家已經無哂智慧!






No comments:

Post a Comment