•  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     
  •  

     

Tuesday, December 29, 2009

北京之旅 2009 - 前奏

老公可以在年尾攞到兩天假, 連埋新年的長週末, 嘩, 有五日假, 即刻有d身痕, 返唔返香港走一轉, 但機票好貴呀, 而且太遲了, 剩番的航班時間又唔好, 再諗諗有邊到好去, 有諗過近近地不如去檳城, 之後老公突然提議去北京, 因為十月時去唔成北京, 我地仲念念不忘, 雖然機票都唔平, 同返香港一樣, 不過話哂要坐六個鐘頭, 遠好多, 而且如果今年去得成北京, 我地既 2009年的旅遊目標就可以達標喇.
一諗到有得去北京, 個心就好興奮, 不過都有d 擔心, 因為天氣實在好凍, 究竟係新加坡熱慣既我地, 頂唔頂得順北京零下幾度既天氣呢 ?  加上我地手上其實無幾多冬天衫, 呢度雖然有冬天衫賣, 但唔多選擇, 好彩我家姐幫我執左幾件衫, 又係香港買左d 熱包, 我姐夫幫我地托佢既朋友帶左俾我地, 解我地燃眉之急, 實在太感激佢地喇, Thank you so much!!
加上日本Uniqlo 近幾個月登陸左新加坡, 亦都幫左唔少忙, 佢地既HeatTech 保溫底衫都好似幾好.
落實左去, 就上網揾資料, 因為話哂我地兩個都未去過北京, 呢幾日不停睇人地既 blog, 又日日 check 住北京既天氣, 今日已經好左d, 最高係一度, 最低係差唔多 - 6度, 晴天.

 
希望天氣繼續好天, 唔好落雪呀 !
希望我地既行程順順利利! 玩得開開心心!
我地聽日出發喇, 聽晚已經約左係北京做野既朋友食飯, 我已經準備左好多問題問佢, 我諗佢唔會嫌我地煩既.
要等返黎新加坡至可以報告我地既情況, 因為係中國大陸係開唔到yahoo.
Happy New Year ! 新年快樂!!
 
 

4 comments:

  1. blog最頂之食物相好靚呀!!
    我想問下怎樣加上去呀? thanks
    [版主回覆01/06/2010 10:20:00]張相既拼圖係用 shapecollage.com 做既, 點放係個blog 到, 我就要問下我老公, 再話你知.

    ReplyDelete
  2. 祝你有個愉快北京之旅!
    Happy New Year!
    [版主回覆01/05/2010 20:23:00]Thank you!!

    ReplyDelete
  3. HAPPY NEW YEAR

    [版主回覆01/05/2010 20:27:00]Happy New Year!

    ReplyDelete

  4.  
    印尼炸牛皮︰祝願全球的股票市場牛氣沖天,大家都賺到盆滿砵滿,生活富足!!Wish you a fruitful and prosperous year 2010!
    [版主回覆01/05/2010 20:25:00]印尼炸牛皮, 好有趣!  Thank you! 
    Happy New Year!

    ReplyDelete